Jobbiga tider!

Fan ska man ta sig till ärligt talat, timmarna, dagarna och månaderna rullar förbi och jag sitter kvar på samma ruta.
Vill ha jobb! Lite desperat sagt kanske men jag lovar finns inget bättre än att vara aktiv.
Folk brukar säga till mig, men sök jobb! Men det folk inte fattar är att jag söker som en galning, har skickat CV:n och personliga brev till nästan varje butik och företag i Örebro, men icke sa nicke.

Vill att sossarna ska komma tillbaka, det fanns galet mycket jobb då, så galet att de själva kom o bad dig om att få jobba hos dom. Hoppas dom tiderna kommer tillbax!


                                           
                                                   Vi saknar er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Följ min blogg med bloglovin
RSS 2.0